Vi åkte hem väldigt tidigt igår för att slippa midsommartrafiken. Det visade sig vara ett bra beslut för det var inte någon fara med trafiken.
Nu är det jobb igen och med lite tur kan jag få göra fredagens jobb från Torpet. Jag skall i alla fall fråga om det är ok. För på söndag skall Ina kasta diskus i Örnsköldsvik. Så det vore skönt att inte behöva köra fredag och söndag utan få en dag till att vila upp sig på. Det verkar ju ta på kroppen det här med bilåkandet. Jag fattar inte hur mamma och pappa pallade med att åka upp varje helg under höste till ungefär oktober. Då var det dessutom sämre och längre väg.
Man både skulle vilja och inte kunna jobba mer i lugn och ro under en längre period. Men samtidigt känns det som om när man gör något så har det ändå växt igen på något eller några år. Man behöver dels underhålla det som har gjorts samtidigt som man vill fortsätta göra fint.
Nåväl, nu får man väl återgå till det vanliga arbetet och hoppas att veckan går fort typ...
Ha en fin måndag!

Ha en fin vecka.
SvaraRaderaTack detsamma!!
SvaraRadera