Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på söndag kväll när jag kommer hem. För att inte tala om hur jag kommer vara när jag ska upp tidigt på måndag morgon igen.... Jaja, det tar vi då. En sak i taget.
Blev en löptur igår. Tänkte jag skulle springa ner till Wennströmska IP och köra lite snabbare. I en drömvärld hade jag tänkt mig 5 km snabbare inne på arenan. Men efter 3 km på banan var jag redo för att jogga hem igen. Snittade 5:02 på dessa tre kilometer. Så det var ju inte överdrivet fort heller... Totalt lite över 6 km. Men bättre än inget som vi brukar intala oss när vi misslyckas.... 😂
Granngården säljer ut en lövblås inkl batteri till ett bra pris nu. Finns dock bara i kvar Hudiksvall. Det finns 1-6 st kvar i lager.... De stänger klockan 18:00. Vi får väl se om jag först och främst är där i tid, och om jag väl är där att det finns kvar.
Nä, ha en fin torsdag!
