Japp, på Torpet och uppkopplad. Kan ju inte påstå att det är den bästa uppkopplingen att jobba med. Väldigt dålig faktiskt om man skall jobba i databaser. Men jag får köra med den lokala databasen idag för jag skall ändå bara testa lite grejer.
Måste även idag försöka komma iväg och köpa insexnycklar. Ina blev påcyklad av en A-lagare igår. Så styret är nu inte rakt. Men behöver nycklarna för att kunna lossa och ändra. Ina klarade sig skapligt men har ont i sitt redan dåliga knä och skrapsår på ena armen. Kunde ju gått sämre så får vara glad att hon ändå kan jobba osv.....
Idag är man lagom trött. Knappa 2,5 h innan matchen och lika mycket efter matchen blev nattens sömn. Och i och med att det under hela veckan inte varit mer än 6 h någon natt så känns det som om man ligger lite back.
Sen undrar ju alla vart Coachens rapport från VM-äventyret på andra sidan jordklotet är? Det kommer in många mail om förfrågningar om det. Vi får väl se om huvudpersonen själv läser detta och kan ge hela världen den rapport som de förtjänar!
Ha en fin dag och en trevlig helg!!
