Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag inte hann dricka något eftermiddagskaffe? Eller så är det något annat. Jag är jäkligt trött oxå. Kanske därför. Men vem bryr sig? Är ju bara att jobba på!
Lyckades i alla fall få igång en gammal dator så de kunde fortsätta jobba. Sen är det något jättemärkligt som gjorde att det blev som det blev. Och jag kan inte förstå hur det blivit som det blivit med den dator som satt där. För efter att Wipro fixa bitlocker så gick datorn igång igen. Men det gick inte att logga in med den användaren som används på den datorn. Det är ett shared account och används även på andra datorer. Men som det är nu så funkar det kontot på vissa datorer men inte på andra datorer. Så min lösning för att kunna sätta tillbaka den datorn är att jag beställt ett nytt konto (vilket borde gjorts redan innan jag började här...). Jag hoppas att det löser problemet. Nu är det nästa dator som jag inte hann börja kolla på ens igår....
Var ut en kortis igår, dryga 5 km. Tungt! Men jag gjorde det! Nä, dags att göra någon nytta igen!
Ha en fin onsdag!
