torsdag, april 18, 2024

Det var mitt fel!

 Igår satt jag och kollade på ett tröttkört Arsenal spela kvart i CL. Det stod 0-0 i andra halvlek och det blev ett litet avbrott i spelet. Jag tänker, "undrar när semifinalen går". Inte för att jag trodde att de skulle vinna men om de skulle vinna då kanske man skulle använda sin förköpsrätt till den matchen. Men jag hann inte mer än se att det var i måndadsskiftet och då i typ nästa Bayernanfall så gjorde de mål! Klart det var mitt fel. Det var inte alls Martinellis fel att han inte tog sin spelare. Det var bara mitt fel.

Igår var det kastträning igen. Denna gång var hon dock inte ensam där. Så det var tre diskuskastare som turades om. Bra på ett sätt, mindre bra på ett annat. Nästa veckas onsdagsträning kommer vara ute på Apalby. Och det är ju lite roligare ute. När man får se hur långt diskusen går. 

Annars inget nytt att berätta. Ha en fantastisk torsdag!

Inga kommentarer: