fredag, oktober 04, 2024

Freitag

 Äntligen fredag! Ska bli skönt med två dagars ledighet. Det enda som är planerat är en eventuell Castorama för Ina. Men igår fick jag hämta hem henne från plugget med rejäl migrän. Så vi får se om det blir någon Castorama. 

Om jag är frisk så blir det nog ett långpass oxå i helgen. Och att jag skriver "om jag är frisk" beror på att fru Blogg är förkyld igen. Taskig tajming på den. På måndag morgon drar jag iväg till Italien och jag vill inte vara krasslig då. Men tillbaka till långpasset så hoppas jag kunna få ihop runt 20 km i alla fall. Har som mål att komma över 40 km i veckan. Blir ju svårt nästa vecka men annars så. Och kunna hålla det fram till runt jul. Och då kunna börja öka den mängden fram till sista maj....

Igår blev det 8.8 km i solskenet. Det är ju inte jättevarmt och skönt men bättre med 14 grader och sol än 9 grader och ösregn. Man får kanske börja fundera på att lösa Friskiskort igen. Mitt gick ju ut igår.... Tyvärr så har jag redan gjort av med hela friskvårdsbidraget för i år. Jaja, det ordnar sig nog....

Nä, nu får Ni ha en fantastisk fredag och en magisk helg!

Passet:

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får fortsatt vara frisk. Njut av Italien. 👍

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas på det!😀

    SvaraRadera