torsdag, oktober 03, 2024

Visst är det torsdag?

 Blev fundersam när jag började tänka på vilken dag det var. Men det måste ju vara torsdag. För igår var det lunchjogg och det är på onsdagar. Och så även igår. Vi var 3 tappra joggare, alltså en ökning med 50% sen förra veckan, det är inte dåligt!! Vi hade med oss en ny joggare som körde 2,5 km förra veckan som ett första pass på många år. Så han som jag sprungit med ett par veckor hade en plan. Han trodde att det skulle vara ca 5 km lång runda. Han sa i och för sig samtidigt att han brukar vara ha lite fel. När han skall gå ut och springa med sin fru så säger han att det kommer nog bli ca 5 km men stannar ofta på 7-8 km. Så även igår. Klockan stannade på 7,5 km. Men det gick bra för nybörjarn. Kände lite i vader och anklar. Nästa vecka missar jag lunchjoggen då jag är och jobbar i Italien. Hoppas att jag får plats med lite träningskläder så man kan komma ut på någon/några rundor där oxå. Det är ju trots allt lite skönare väder där.

I övrigt så har jag väl inte så mycket att skriva om, som vanligt. Ni får ha en fantastisk torsdag!

Passet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar