tisdag, augusti 15, 2006

Vilken dag, börjar bra med många timmar tillsammans med lilla Carolina som är så snäll. Sen börjar det lite tråkigare. Medans jag är inne på BB så lyckas en person att backa in i våran bil. Vänster baklyckta är trasigt och kofångaren sitter lite fel. Som tur är så finns det dock fortfaranade ärliga personer i samhället då personen som backat på bilen lämnat namn och nummer. Det är nog inte helt vanligt i dag, tyvärr. På tisdag skall jag iallafall få baklyktan fixad.

Sen har ju päronsplittarna lyst med sin frånvaro här på bloggen. Dock inte bara på grund av mig. GB får ta på sig en liten del då det verkar som om dom har tryckt upp samma gåta på flera pinnar.

Här kommer i alla fall en ny Päronsplittare (kul va Rille?):

Vad är höjden av slöseri?

6 kommentarer:

Rickard sa...

Höjden av slöseri måste vara att låta dagarna gå utan att boka in ett Pitchers-besök:) Eller att inte visa bilder på snälla Carolina..

Om det är fel har jag inte en aaaning.

Rickard sa...

Eller vänta, kan det vara:
Att fotografera en zebra med färgfilm....?

Rickard sa...

Här har du en att grubbla på:
- Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
- Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?

Rickard sa...

Svaret hittar du på min blogg.

P sa...

Rätt svar var precis som du skrev:
Att fotografera en zebra med färgfilm

Rickard sa...

Hur har det gått med bilen? Blev det dyrt?