torsdag, december 07, 2006

Ok, det var ett tag sen jag skrev här som R påpekat. Så jag skall ta mig i kragen och blogga ikapp mitt liv :-) Tar vid där jag slutade senast, dvs hemma hos Robban kvällen innan avresa till London och vad som skulle komma att bli en riktig fotbollsresa med 2 matcher (för vissa av oss) på 2 dagar. F ö måste jag bara passa på att tacka Robban för den underbart goda maten han bjöd på fredagen!




Vi såg matchen CSKA London - Watford på lördagen. Storseger, som väntat, för Ryssarna. Efter matchen stack vi och käka på Pizza Express på Fulham Broadway. God mat som vanligt. Blev dock fruktansvärt mätt vilket gick ut över öldrickandet för undertecknad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker snubbe på bilderna! Är han singel???

P sa...

Japp, vad jag vet så är han det. Bara att passa på för alla killar att lägga in en offert :-)