tisdag, oktober 16, 2007

Är det någon fler än jag som har tröttnat på alla pajasar som står på stan och i olika affärscentra och försöker kränga massa prylar till en? Är det inte telefoner med abbonemang eller trådlöst bredband så är det el som är god eller billig eller fantastiskt bra...

Häromdagen kom det fram en kille (försäljare) och fråga:
- Har du tid en stund?
- Nä, det har jag inte, svarade jag och fortsatte gå.
- Men det går jättefort, sa killen.
- Ja, det gjorde det faktiskt, vi är ju redan färdiga, sa jag och fortsatte.

Jag gick vidare, rätt nöjd med mina svar, och killen stod kvar och var sur. Det är glädje mina vänner :-)

Men nog har det blivit lite väl många, så kallade, säljare som står lite varstans?

1 kommentar:

Anonym sa...

Petter *klapp klapp klapp* Petter!

Den var ju klockren och den kommer jag sno!

Visst är det irriterande. Tele2 och Telenor brukar stå på Coop/Ica och ger sig inte trots att man säger att man har abonnemang genom jobbet och att det inte kan bli billigare än gratis.

/ Telia