torsdag, september 16, 2010

Seger

Det var en skön seger igår mot Braga. 6-0 och skapligt spel. Men det är svårt att värdera hur bra det var. För hur bra är Braga? Ett sopgäng eller ett bra gäng? Var det Arsenal som gjorde dom dåliga eller är dom inte bättre? Det är svårt att säga. Skön seger hur som helst!

Själv är jag lite seg idag. Innebandy igår och det var riktigt tungt. Kändes nästan som om det skulle kunna vara en förkylning på gång. Jag brukar inte gå in i väggen så lätt som jag gjorde igår. Men men, det visar sig väl. Jag känner i alla fall inte av någon förkylning idag så det blir väl ett pingispass ikväll. Det sista innan nästa helgs sammandrag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå sista innan....

Du har ju hela helgen på dig.....
Samt torsdag den riktiga träningskvällen....

Det ryktas att Jorma skall damma av spaden då.....

Orkar du verkligen 73 set på två dagar?????

En annan fråga, kan du tänka dig att ta bilen den helgen.....

Coachen, Fightern, TB, Danne och Tompa Allvin i en och samma bil kan kännas trångt?????

//Altmeister himself

Anonym sa...

Jorma kommer aldrig att damma av spaden.

Jag kommer aldrig orka så många set.

Ska kolla med chefen ang bil.

/TB