tisdag, juni 19, 2012

Tröttare än trött

Det var ingen bra natt i natt. Jag var vaken i flera timma och det var inte p g a dvärgarna. Däremot så hade jag jäkligt ont i halsen och snoken rann. Och timmarna rullade på men en timme innan det var dags att vakna så somna jag äntligen om. Och med andra ord så var jag helt slut när klockan ringde. Så det gick ju inte att gå upp då utan det blev att slumra om en stund till.

Ikväll blir det sista träningspasset på hemmaplan innan VM. Jag känner ingen som helst lust till det men det är nog bra att slå lite på bollen i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sista passet = formtoppen på G alltså......

Bara att ha roligt fram till den 26 juni och sedan öka. Hoppas att du bara möter "vänsterhänta" då vet VI hur du skall lira...

//Coachen

Anonym sa...

Japp, annars ringer jag dig för lite råd ;-)

/TB