fredag, november 09, 2012

Redan fredag

Jag vet att jag tjatar om att veckorna går fort, men det är ju så. Redan fredag, snart måndag.

Jag var ju och simma igår. Och det var inte bara jag där, tyvärr. Och eftersom jag är rätt så dålig på att simma så gillar jag heller inte när det kommer vatten i ögonen och näsa. Och på Kristiansborg så finns det två banor som är för motionsim. Så det blir ju ena banan åt ena hållet och den andra åt andra hållet. Och där kämpar man på så gott det går med sitt bröstsim. Men sen kommer det ju alltid någon pajas som ska simma frisim. Och den liraren kör ju mittenstråket där och skvätter vatten och fixar enorma vågsvall. Inge kul.

Han tycker förmodligen "illa" om mig och de övriga bromsklossarna som plaskar fram och tillbaks där i bassängen oxå. För vi är väl säkert ivägen för honom. Så jag tycker nog att dom kunde ha någon bana bara för plasksimmare oxå. Såna som gör svallvågor och skvätter vatten.

I helgen blir det pingis både lördag och söndag. På lördagen 08:30 blir det lite träning nere i Klövernhallen och på söndag är det DM i Hallstahammar. Tyvärr spelar man numera i Nibblehallen, vilken aldrig har varit min favvohall. Om dom nu inte har gjort om där. Förr var i alla fall golvet så fruktansvärt långsamt. Bollen studsa ju inte ens på golvet om man släppte den där.

Heja Arsenal!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gå ner på deffen om det är så långsamt då!!!

om du möter en vänsterhänt, ut med den i fh-hörnet då hinner dem inte med....

slit o kämpa

hur svårt kan det va?

//Coachen

Anonym sa...

Deffen *klapp klapp klapp*

/TB

Anonym sa...

Studsa bollen på bordet om du måste studsa överhuvudtaget brorsan! Räcker det inte med att du studsar tillräckligt själv?
TB 1 minut till bord nummer 12(tränar lite inför söndagen)

/TB:s brorsa

Japp,bord 12,du läste rätt. Ska försöka ändra det men kan inte lova att dem ställer upp 13 bord!