fredag, januari 10, 2014

Nu vet jag

Jag har den senaste tiden gjort inlägg här som inte visats. Det visar sig nu att appen jag använder från telefonen säger att inlägget har publicerats men i själva verket har det inte gjorts. Synd, men så kan det vara ibland. Jag har även en annan app för publicering och den verkar funka i alla fall. Men jag gillar den som inte funkar bättre (när den funkar alltså...).

Annars är det äntligen fredag. En helg utan Arsenal (som spelar på måndag). Och istället blir det 4 seriematcher pingis. Inte direkt sugen på det faktiskt. Det är inför "tvingande" tillställningar som man känner att man inte vill hålla på. Ibland kan det vara kul med sammandrag etc. Men ibland känns det bara som ett tvång. Och det är ju inte kul. Jag känner att jag helst av allt skulle vilja ta det lite lungt i helgen. Men, men, det kanske blir kul när man väl är på plats och lirar....

Inga kommentarer: