fredag, mars 07, 2014

Sjukt trött!

Idag är jag ruskigt trött. Alltså, jag är rejält trött!  Fattar inte hur man kan vara så här trött. Och att då ha en helg framför sig utan att få sovmorgon känns inget vidare. Att behöva åka iväg för att spela pingis när man hellre vill sova. Men det är klart, knoppar jag in tidigt ikväll så kanske jag vaknar upp utvilad och pigg trots att klockan är tidigt.

Imorgon spelar Arsenal FA-cup mot Everton. Och den missar jag oxå i och med pingisen. 13:45 är det matchstart och andra omgången i pingis börjar kl 14:00. Så man har ju inte ens möjlighet att titta på mobilen :-(

Sen vill jag passa på att önska Coachen med familj en riktigt trevlig resa och vistelse i London! Have fun!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det!

Bara 10 timmar kvar till The Swan!

När åker VI grabbar igen?

//Coachen

Anonym sa...

Bra fråga!! Senast i början på nästa säsong. Så boka inte in någon turkresa vid säsongsstarten utifall det finns matcher som passar då!!

Skulle vilja sänka en Discovery jag med....

/TB