torsdag, april 10, 2014

Tillbaka

Ja, igår skulle jag ha spelat innebandy. Men en timme innan så började jag se dåligt och till slut såg jag nästan ingenting längre. Så det var bara att trycka i sig några alvedon och invänta huvudvärken. När jag kom hem så somna jag nästan direkt och sov i en timme ungefär. Idag är det bättre men jag har fortfarande lite huvudvärk. Kanske är det dags att fylla på med mer alvedon.

Nästa vecka är det påsk. Och då brukar det vara frosseri i godis. Fru Blogg fick hem en värdekupong på 1 kg godis. Och jag som inte ätit godis på 74 dagar. Är det dags nu att få ett återfall? Njuta av sötsakerna! Vi får väl se, om man ser nyktert på det så är det ju igentligen bara en massa socker och annat skit som man överhuvudtaget inte behöver! Hm, synd att man inte kan äta godis med motta utan när man väl äter så trycker man i sig så mycket det bara går....

Italienresan efter påsk blev flyttad. Nu är målet 7-9 maj. Mitt förslag är snarare att åka ner den 6:e maj. Napoli har hemmamatch den kvällen. Och det skulle ju kanske vara kul att få se en Italiensk match någongång.... Vi får väl se hur det blir...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eeze!
Skippa alvedonskiten.

Det enda som är riktigt bra och hjälper,tröttheten blir du inte av med men du återfår synen "rätt" så snabbt iaf.

En form av migrän du har och du kan köpa de receptfritt på apoteket.

Fick ett sånt återfall själv för några veckor sen och självklart hade jag inga såna tabletter då haha,så körde också med alvedon:)

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Ja, jag har ju tänkt att köpa Eeze flera gånger. Du har ju tipsat om det tidigare :-)

Särskilt direkt efter ett anfall tänker man att man skall köpa Eeze. Men så glömmer man bort det och sen när det väl är dags igen så kommer man ihåg att man skulle ha köpt det, försent.... Och så får man trycka alvedon i vanlig ordning.... :-)

/TB