lördag, november 01, 2014

November

Då har vi kommit in i november och sommaren närmar sig med stormsteg. Det stormar mer vissa dagar än andra. Och ibland regnar det också. Snart dags för snö också kan man gissa.

Idag spelar Arsenal igen. Burnley hemma och allt annat än tre pinnar är ett fiasko. Men fiaskon händer då och då... Speciellt när Arsenal spelar :-(

Annars så står det tvättning på schemat. Skulle även behöva göra en insats för aktieägarna men vi får se om jag orkar. Det är ju trots allt helg. Men men, jag ska göra ett program på jobbet och problemet är att när jag håller på med detta så jobbar jag mer eller mindre hela tiden. Och då på det viset att jag har det i bakhuvudet och kan när som komma på hur jag skall göra det på bästa sättet. Som tur är för aktieägarna så är ju denna tankeverksamhet helt ideell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar