måndag, februari 16, 2015

Ny vecka igen

Då börjar vi om igen. Helgen gick, som vanligt, alldeles för fort. Arsenal vann och gick vidare till kvarten i FA-cupen. Vilket är bra. Arsenal spelade faktiskt rätt så bra igår. Och även om min bänkgranne på Villamatchen sa att Özil "is a bag of shit". Så var han lite bättre än så igår. Nu var det visserligen ett championshiplag man mötte igår. Men detta lag slog ut City i förra omgången och föll på straffar mot Liverpool i kalle anka cup. Så jag tänkter i alla fall glädjas åt bra spel. Man måste ju passa på när det händer :-)

Lottningen till kvartsfinalerna är ikväll. Och spontant så är det väl bara Liverpool borta jag vill slippa. Och med det vill jag inte säga att vi vinner mot resten men jag tror den lottningen skulle vara svårast.

Inga kommentarer: