tisdag, januari 12, 2016

FA.cup

Igår lottades fjärde omgången. Vi fick Burnley hemma. Borde vara ett lag vi ska klara av om inte spelarna tror det själva så mycket att dom bara ställer in skorna.

Snö inatt igen. Jag hann bara skotta framsidan innan jobbet. Hoppas att Fru Blogg och dvärgarna tar baksidan innan dom sticker. Förmodligen inte....

Ikväll har det snackats om att det skall tränas pingis igen..... inte sugen. Att träna pingis mitt i veckan på kvällarna är inte min grej längre. Men eftersom det är serie i helgen så får man väl bjuda till. Och förhoppningsvis så slipper jag spela några matcher i helgen och kan ägna mig åt det jag utvecklade under min tid i Hallsta, saftblandandet.....

2 kommentarer:

  1. Gatorade 2 delar vatten o 3 delar Gatorade!!

    //Coachen

    SvaraRadera