tisdag, december 06, 2016

Oj då....

Vilket fiasko! Jag glömde att blogga igår, inte ok!! Jag får skylla på att jag var nere på stan hela dagen. IS-dag på firman. Sitta och lyssna en hel dag. Det tar på kan jag lova.

Det är bara fyra dagar kvar tills vi åker. Jag känner inte att jag har full koll. En ovanlig känsla för en van reseledare som jag. Kanske är det just det som är problemet, jag har blivit för bekväm i rollen. Tror att allt ska gå av sig självt. Skärpning nu!

Ikväll är det tydligen Champions League match oxå. Arsenal spelar en helt oviktig match borta mot Basel. Visst, vid vinst och poängtapp för PSG så vinner vi gruppen. Men det är knappast troligt. Varken det ena eller det andra......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja skärp dig hela resan håller på att ramla ihop, gå sönder, rasera osv. Vad händer?

Programmet?

//Fruktis

Anonym sa...

Oanträffbar via telefon, hm förstår att herr reisenleiter har mycket att stå i just nu. Pass upp kanske skickas Seth och grabbarna in och reder ut soppan!

//Seth´s syster Beth