tisdag, juli 11, 2023

Semestern fortsätter

 Igår åkte vi och slängde lite trädgårdsavfall på återbruket. Jag hatar det där stället. Det är jämt fullt med folk, man vet knappt i vilken container man skall lägga prylarna och väntar bara på en utskällning av personalen för att man gör fel. Igår hade jag dock en liten förhoppning om att det inte skulle vara så mycket folk. Men ack så fel jag hade.... 

Efter lurren var vi ner på Vallen och tränade. Ina kastade, jag och Freddie sprang. Det var mitt första träningspass på Vallen med de nylagda banorna. Jag hade dessutom nya pjuck och det kändes bra. Jag hittade ett intervallpass i klockan som jag lagt in någon gång. 4*800 m stod det. Det var mindre än vad jag tänkt men tänkte ändå att det blir nog bra, då slipper jag in och ändra i klockan osv...

Drog igång första 800-ingen och när jag trodde att det skulle bli vila gick den in i 400 meter i lugnt tempo. Shit, var det så passet var. Det var jäkligt varmt så jag var tvungen att stanna och dricka efter varje 800-ing. Men det var ett rätt bra pass ändå och totalt med uppvärmning och nerjogg så blev det typ 5,7 km.

Här är passet:


Annars var det rätt soft igår. Avlutade med en kvällspromenad med Jenna och fru Blogg.
Ha en fantastisk tisdag nu vänner!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar