En dator i produktionen ballade ur igår. Vilket naturligtvis orsakar stopp. Så här sitter jag och försöker få igång en gammal dator med fel operativ. Får se hur det går. Sen är det tydligen en dator till som spårat. Men den får vi ta sen... en sak i taget....
Annars inte så mycket att orda om. Blev en lugn runda igår. 7 km kanske typ. Varmt var det dock. Och ingen kondition har man heller. Men bara att gnugga vidare och hoppas att det lossnar snart!
Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar