torsdag, november 08, 2007

Tänk så det kan vara.

Jag hann inte mer än skriva här på bloggen att jag var av med förkylningen, Arsenal spela en usel match borta mot Slavia Prag, jag torska några kronor på samma match (ja, jag vet, jag brukar inte spela på Arsenal men 57% ränta på några timmar är svårt att motstå), jag somna på en trästol under denna match, blivit uttagen till lag-DM finalen på lördag i bordtennis, innan jag vaknade upp i morse med ont i halsen igen.

Får väl gå på C-vitaminen igen. Och jag som hade tänkt träna lite BT innan helgen. Får ställa in det oxå. Får hoppas att den gamla fina taktiken "att vila sig i form" håller.

Det enda possitiva med poängen igår för Arsenal är väl att man nu är klara för åttondelsfinal i CL. Och att man därmed kan vila viktiga spelare i de sista två matcherna i gruppen. F ö spelar inte Arsenal förrens på måndag kväll. Och då i Canal+. Det betyder att då kan jag i alla fall somna i soffan när matchen går......

För den som undrar varför det numera så sällan kommer några bildbloggsinlägg från mig. Kan jag berätta att förra helgens bredbandsavbrott gjorde stora hål i min plånbok då jag var tvungen att surfa på mobilen. Så m a o får Mälarenergi/Bredband2 ta på sig dessa uteblivna bildbloggsinlägg....

Heja Arsenal!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DM= Dam mästerskapen?

/ Ulrica Schenström

Anonym sa...

Hehe, ja det skulle man ju kunna tro, med tanke på hur jag spelar iblan :-)

Men dock inte denna gång, gissa igen!

/P