onsdag, juni 04, 2008

Bloggen har varit kapad!!

Ser att min blogg har varit kapad. Hittade ett inlägg om att jag skulle ha spelat kubb. Och det kan jag ju säga direkt att det aldrig skulle ske. Det är lika otroligt som att jag skulle varit med i någon turnering och spelat semifinal idag och dessutom torskat stort i den. Så stort att vi inte skulle ha fått ner en enda pinne. Och det kan väl vem som helst räkna ut att det inte är sant.

Den som hackat bloggen verkar dessutom vara en hävert på Photoshop då han/hon lyckats få in mig på en lagbild. Vart är världen på väg? Vem kan man nu lita på? Vad är det som händer?

Det enda man kan lita på är att båtarna mellan Sverige och Åland tuffar på i rätt riktning.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni tycker nog bättre om mandelkubb TB!!

/TB:s brorsa(som gjort en systemåterställning av datafan,därav den långa frånvaron på bloggen)
Ska skärpa till mig.