söndag, juli 06, 2008

Räkcocktail


Riktigt gott. Men hamburgetalriken var si så där.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem!!!

En fråga från Lasse Kix VBTK till alla spelare i Hallsta BTK..

Finns det någon som vill signa upp med Västerås svänggäng till nästa år?????

Deras lag består av Lasse Kix, Mahir och nyförvärvet från BTK Triss Ante Hultgren. Tre man just nu. Håkan Svensson kan ej bestämma sig. Så de saknar just nu 1 man.

Finns det någon ur Hallsta som vill skriva över??

Micke Bank, TB, TB´s brorsa, bröderna Brothers(Allvins), Goran Badbyxa, Jocke smekmånad eller Matte Lut.

Ta kontakt med coachen först om ni vill spela med Lasse Kix osv....

Ha en bra dag!

//Coachen

Anonym sa...

Känns väl som jag är mest lämpad för det va?

Har ju som alla vet ingen chans att få lira någon match med HBTK i år.

Så, ska du eller jag snacka med Kix?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Bra att DU tar ditt ansvar!!!

Jag kan ta hand om eventuella förhandlingar. Du skulle kunna höra av dig om du har extrema krav såsom slippa saftblanderiet, limma åt alla andra, bära trunkar osv.

//Coachen

Anonym sa...

Den enda jag limmar åt förutom mig själv är TB!! Det är liksom en oskriven regel.Som nu är skriven kom jag på:)

Saftblandning kommer väl inte heller på tal antar jag.Det är sportdryck som gäller i mina lag.

Trunkar? Där kan du dock få sköta en förhandling tack. Slipper gärna bära Mahir´s trunk.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Om TB går så måste jag oxå gå. Vem skall annars limma mitt rack? Och om det nu är möjligt att förhandla bort saftblandningen så blir jag inte ledsen för det.

/TB

Anonym sa...

Jag menar förstås "Om TB's brorsa går" i tidigare kommentar.

/TB

Anonym sa...

Vet du när vi har första träningen TB?
Har Lasse Kix eller Mahir hört av sig ännu?

Den här säsongen artar sig ju till att bli den roligaste någonsin!!

VBTK *klapp klapp klapp*

Övergångssummor för oss? Coach!! Vad får HBTK? En rejäl summa antar jag.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Övergångssummor???? Känns som om jag måste betala för att bli av med ER!!!

Silly season alltid tyst om summor mellan spelare. I detta fall skall det bli dyrt och Coachen skall ha allt då jag fått utstå spett o spe från er i alla år.

Coachen tackar för alla år som ni gjort iallafall (under press från Goran Badbyxa som inser att han ev. måste in o lira)

Anonym sa...

Fast ska jag vara riktigt ärlig så vill jag nog inte spela i VBTK ändå. Så om coach inte lyckas bli av med mig så blir jag inte helt ledsen.

/TB

Anonym sa...

Jag lovar att göra mitt allra BÄSTA

//Coachen

Anonym sa...

Saknar punkt efter BÄSTA. Kan tolkas på två sett. Känns som om Coach är ett politikerämne.
/TB