torsdag, juli 03, 2008

Tillbaka i spåret


Med andra ord är jag på väg hem från jobbet igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre vara i skogen än att bli förödmjukad i en varm pingishall.

Jorma krossade coachen med 4-3 respektive 4-3 och var alltså ofin nog att besegra coachen...

I vanlig ordning innebär det att Jorma kan se sig om efter en plats i korplaget Team Norrland.

Man besegrar inte coachen utan vissa eftergifter....

//Coachen

Anonym sa...

Haha, hur kunde han han göra så? Det känns inte som min brorsa. Men det kanske, och då menar jag mycket kanske, att jag är närmare en plats i laget? Jag skulle aldrig göra så mot Coachen.

/TB

Anonym sa...

I en av de bättre bordtennismatcher som spelats denna månad i Åsbyhallen var jag alltså ofin nog att formligen krossa Coachen!!!

Till er som inte var där(Å det var en jävla massa kan jag säga)så ska ni veta att det var hat och lynchstämning från det ögonblick när Coach klev in i hallen.

För att lugna ner honom lite lät jag honom vinna ett par tre bollar på inbollningen. Ansiktsuttrycket när han vann några bollar var som att jämföra med småbarn när de får sin godispåse!!! Lycka!!!

Spelet var väl sådär,vi hade aldrig roligt,men det var ok ändå.

Han avslutade kvällen med att säga nåt om att jag skulle tydligen bli den nye saftblandaren i Hallstahammar BTK.

Känns skönt att Coach inte är lagledare för Team Norrland,för där kan man ju fortfarande ha chansen att knipa en plats i laget.

/TB:s brorsa

Syns på torsdag TB(Du hittar väl till Åsbyhallen?)
Annars kanske Rille kan reka vägen åt dig. :)