söndag, maj 31, 2009

Det går inte

Ibland händer det, vissa veckor, att man får för lite sömn. Och då tänker man, jaja, jag tar igen det i helgen. Den här veckan var sådan. Trött som en tokig efter fem arbetsdagar. Så igår mitt på dagen sov jag ett par timmar.

Och visst det kändes jättebra efter det. Problemet var bara att det var ju helt omöjligt att somna igår kväll. Jag som hade tänkt somna i bra tid för att få tillräckligt med sömn i natt. Men inte, jag vände och vred på mig ända till en bit efter kl 01:00. Och vid 05:30 var det dags för Ina att vakna igen. Och jag kan ju inte gärna säga åt fru Blogg att gå upp med Ina när det är Morsdag (som om det skulle gå och göra det någon annan dag).

Så man kan väl sammanfatta denna smörja jag skrivit med att det inte går att sova ikapp, försöker man så är det bara ett lån av kommande natts sömn.

Och kom ihåg alla där ute att det är Morsdag idag. Och till Mamma om du läser detta, du är bäst!!

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: