fredag, maj 08, 2009

Vilken blåsning

På väg till jobbet idag, eller precis när jag skulle svänga in på parkeringen på jobbet, blev jag stoppad av polisen. Dom hade nykterhetskontroll. Så jag fick blåsa. "Det såg bra ut det här", sa polisen. Tänkte svara, "jag är ju nykter, hur bra kan det vara?". Men som tur är höll jag tyst. Det är inte alltid dom har humor. Och det kanske inte är humor vid närmare eftertanke. Alkohol och bilkörning hör inte ihop, så enkelt är det. Sen kan jag ju tycka att dom borde stå vid färjorna och stoppa alla lastbilschaffisar som kör av på morgonen. Skulle säkert rädda många liv.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur bra kan det va är alltid humor.

I övrigt så får väl jag den alltid så ÖDMJUKE Coachen verkligen önska Leeds lycka till i första kvalrundan till riktig fotboll...

//Coachen

Anonym sa...

Poliser och humor? Nja,du har fan rätt där.
På väg till ett sammandrag för x antal år sen så blir jag stoppad i Katrineholm av snuten.Nykterhetskontroll alltså,jag ska skoja till det lite och frågar snutfan om det är ok att Micke Bank blåser istället!!!
Inte populärt kan jag säga.
Nu gick det bra ändå ska jag väl tillägga.

Coachen ödmjuk,poliser med humor..
haha,nej just det.

/TB:s brorsa(men tack för att du försökte i alla fall Coach)

Anonym sa...

Apropå alkohol....
Kommer det nåt inlägg angående Bendtner snart?

/Byxan i knävecket

Anonym sa...

Nä, det sköter vi internt inom klubben!

/TB