onsdag, september 16, 2009

Första matchen

Ikväll spelar Arsenal sin första match i Champions League. Man möter Standard Liege borta. Det borde bli vinst men som jag brukar säga, man vet aldrig. Frågan är nu hur man skall se det hela? Hitta nån stream eller köpa en sändning från Viasat? Ja, hittar jag en bra stream så åker jag på den annars får man väl köpa en sändning för 79:-.

Arsenal har Almunia, Van Persie och Denilson på skadelistan. Och då andremålvakten är långtidsskadad så kommer en riktig rookie kliva in, Vito Mannone, som bara gjort en start för A-laget. Det var mot Stoke i våras. En match som inte betydde någonting. Så det här blir en riktig utmaning för honom.

För övrigt kan nämnas att Standard Liege är det gäng vi skall se den 24/11.

Heja Arsenal!!!

5 kommentarer:

  1. Har WEnger lämnat klartecken till Standard matchen eller...

    jag menar en mentor till en annan..

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Nu fattar jag ingenting!!
    Ska vi se Standard Liege den 24/11???????

    Har gått in och dubbelkollat och det står klart och tydligt att Leeds möter Leyton Orient då.

    Kan du också gå in och kolla är du bussig?

    Vet inte riktigt vad du fått andra uppgifter ifrån brorsan,men den här gången har nog jag rätt.

    Match ikväll!! Ladda!!!!!!!!!!!!!!!
    Det går rykten i pingis-Sverige att Coach/Alltiallo/Norrbagge ska spela A1 ikväll!! Hur häftigt är det? Fan vad läckert!!!

    Coach mot Mahir i första,då snackar vi drömuppställning.1-0,nästa match.
    Sen får vi verkligen hoppas att lotten faller så väl att Coach får visa oss övriga i klubben att han inte kan torska mot Henrik"Hallstadödar´n"Magnusson.

    /TB:s brorsa som uppmanar folk att komma tidigt,det är tydligen ett enormt tryck på biljettförsäljningen.
    7 Stolar finns det.Först till kvarn.

    SvaraRadera
  3. Brorsan, du har helt rätt gällande Leedsmatchen. Jag och Coach kollar Arsenal, TB's Brorsa reser vidare mot Leeds. Alla glada, alla nöjda! :-)

    /TB

    SvaraRadera
  4. Jaha,det var så du menade!!
    Men vi kan väl ta en öl tillsamman på kvällen?
    I Leeds föreslår jag då!!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  5. Vi får mötas halvvägs annars hinner väl pubbarna stänga.

    /TB

    SvaraRadera