söndag, september 20, 2009

Lite trött i kroppen

Efter dagens bordtennisspel avrundade jag kvällen med en träningsmatch i innebandy. Som tur är så var vi mycket folk i laget som omväxling. Vi vann matchen med, ja, säg det, vi vann matchen i alla fall. Jag lyckades bidra med 4 mål och ett målgivande pass. Det får jag vara nöjd med. Det är en del spelare i det här laget som har spelat på riktigt. Så jag som glad amatör är glad bara jag inte gör bort mig allt för mycket.

Nu gäller det att komma ner i varv så man kan få gå och lägga sig och sova.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur i HELVETE orkar du spela innebandy efter pingisen???

Tror du att du är 18 år eller?
*Impad*

Jag är ju halvdöd för fan.Men jag är ju 19 i och för sig.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Oj, har jag redan blivit 18. Då får man ju börja gå på krogen :-)

Skämt o sido, jag hade lovat och komma så det var ju bara att åka dit och leverera.

/TB

Anonym sa...

Undrar hur mång pytts du gjort utan en hel dags pingislirande?
12 gissar jag på.
Pingpongkingen är även svettbandykingen :)

Grattis önskar vi från Aders möbler i Surahammar.Vilken helg du hade!!
Vi har billiga möbler förresten om du är sugen på en färd till Surahammar!!!

Anonym sa...

Tack för gratisreklamen för Aders i Surahammar..

//Bokhyllan Billy

Anonym sa...

Gratis? Haha,vänta bara tills fakturan kommer !!

/Sängen Ivar

Anonym sa...

Unibet tv ikväll för er som inte måste jobba: Leeds-Liverpool i Kalle Anka Cup
Grattis ni lyckliga som kan se den!!

/TB:s brorsa(behöver väl inte säga att ni ska lira ettan där?)

Anonym sa...

4.75 på Leeds i skrivande stund på Unibet!

Vilket jävla rån!!!!
SPELA!!

/Gerrard

Anonym sa...

Jag skall vara snäll mot Leeds och spela på Pööl. Då är Leedsvinsten säkrad!

/TB