onsdag, juli 20, 2011

Planeringen är i full gång!

Som ni alla vet så fyller Ryddes Stygga Pojkar 5 år den 28/7. Men firandet blir, på Coachens begäran, den 29/7. Så nu sitter jag här och planerar för fullt. Preliminärt ser programmet ut som följer:


  • Coachen har lovat att berätta allt det bästa som hänt från sina år som coach för HBTK (och märk väl, det bästa från dessa år, så det kommer nog vara en ganska kort punkt ;-))



  • Sen till firandets höjdpunkt! Om allt går i lås så kommer vi få se en returmatch mellan Fightern och Kinesen på Stora torget. Helt klart är att Fightern ställer upp om Kinesen gör det. Kinesen är dock inte 100 än. Han väljer mellan att spela pingis mot Fightern, vända burgare i Karlskoga eller inviga sin nya baja-maja. Jag jobbar dock vidare med frågan



  • Om Kinesen väljer oss så har han även lovat att ställa upp på att alla som vill får spela en match till 5 mot honom. Och jag lovar att den spelare han då tackar 2 ggr för matchen skall få en pint Guinness i baren (gissar att Fightern ligger bra till där....)


Sen är det i vanlig ordning fritt fram för rövarhistorier av skilda slag!


Alla är hjärtligt välkomna att fira denna dag. Och det gör inget om man slänger in en kommentar här om man vet att man kommer närvara.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det här ser jag verkligen fram mot, verkar bli ett fullspäckat program, när drar vi gång och vart? :-)

//Lalle

Anonym sa...

Det här ser jag verkligen fram mot, verkar bli ett fullspäckat program, när drar Ni i gång och vart? :-)

//Allan andra

Anonym sa...

Vem äl den däl Fightern?
vem det än äl så fål han lis och vållullar om han slål mig i pingis...

/bajamajakinesen

Anonym sa...

Kommer TB's Brorsa?

/Borgen

Anonym sa...

Hoppas!

/Kjelle

Anonym sa...

Kommer TB´s brorsas farsa??

//Hoppas vi på