onsdag, november 06, 2013

Spela eller inte spela?

Idag är det innebandyträning med jobbet. Jag känner mig inte hundra bra. Ingen feber dock men lite ont i halsen och så vidare. Så frågan är om man skall vara med eller inte? Jag behöver röra på mig men jag vill  inte riskera att bli sämre nu. Nästa helg är det seriesammandrag och helgen efter det är det Londonresa.

I övrigt så har jag blivi omplacerad på Marseillematchen. Hamnar nu på block 122 istället för 114. Det betyder kortsida istället för långsida. Men att det kunde bli så visste jag när jag valde denna plats. Så inga konstigheter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omplacerad = malplacerad enligt Word´s stavnings o rättningsprogram.

//Frukthandlarn

Anonym sa...

Fruktis *klapp klapp klapp*
Word *klapp klapp klapp*

/TB *klapp klapp klapp*