fredag, juni 13, 2014

Märkligt

Jag fattar inte hur vissa kan reagera på saker som dom gör. Som t ex när en fd Arsenalspelare via Barca hamnar hos Chelski. Och då uttrycker sig denna spelare att ser fram emot det hela och hoppas att det ska bli bra, typ. Och då kan man läsa att vissa Arsenalsupportrar blir förbannade för att han uttrycker sig så. Och vissa Chelskisupportrar säger att dessa Arsenalsupportrar bara är sura bara för att han valde Chelski.

Men vad ska karln säga när han kommer ny? "Usch, det här vill jag inte alls men jag är inte välkommen hos varken min barndomsklubb eller i klubben jag växte upp i". Nä, så kan han ju inte säga. Men det verkar inte vissa Arsenalsupportrar fatta. Och de Chelskisupportrar som säger att han valde Chelski före Gunners är ju oxå ute och cyklar. Han hade ju inte ens det valet.

Det känns som det finns alltför många där ute som har alldeles för lite att göra när dom har tid och tjafsa om sånt dom ändå inte verkar fatta ändå......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sanningenarbetsgivare. Tror man något annat är man grymt naiv.den att de är professionella fotbolls spelare. Harry Redknapp beskrev det bra i sin bok.så länge man är det så finns lojaliteten mot dig själv och den klubb som förnärvarande är ens arbetsg

Anonym sa...

Hm det r blev märkligt! Men du förstår nog vad jag skrev! Mobilen spelade mig ett sprstt