måndag, september 01, 2014

Riktigt trött

Idag är jag riktigt trött. Det kanske var tur att det inte blev någon innebandy för mig igår kväll. Då hade jag nog varit helt slut nu. Inte nog med att man är trött, det var riktigt segt/tråkigt/kallt/svettigt att cykla till jobbet idag oxå. Och i eftermiddag/kväll måste jag ut på en 5 km jog. Och Ina skall börja gymnastiken igen. I ny grupp, på nytt ställe. Får se hur det går.....

Och inte nog med allt elände så kryssade Arsenal borta mot ett nykomlingslag. Och det ser inte bra ut när Arsenal spelar nu. Inget som helst drag i spelet. Och jag tror att det är prestationsångest som visar sig. Dom tycker att dom inte var så långt borta förra säsongen, vann FA-cupen och i år då jäklar.... osv. Detta gör att dom spänner sig lite grann och det räcker för att det inte skall bli bra. Tycker det är konstigt att ingen av experterna i TV ser detta....

Inga kommentarer: