tisdag, oktober 28, 2014

Ibland

Ibland så känner man sig som en kung. Eller i alla fall så känner man sig lite duktig ibland. Idag har jag varit ute på verkstan och fixat några prylar på olika avdelningar. Kul när det går bra. Tråkigt att ingen uppskattar det.....

Det är ju höstlov denna vecka så idag "slipper" jag sitta i ett omklädningsrum på Hamre och vänta medans Freddie jympar. Och jag slipper att stressa iväg till scouterna med Ina efter jympan. Så det är skönt!

Och imorgon kväll vill Ina gå på Handboll. Dom har spelat en del handboll på jympan och hade t o m en heldag i Bombardier Arena där dom spelade lite matcher. Och i samband med detta fick som även en fribiljett för hela familjen till valfri hemmamatch under hösten. Och då ville hon se damerna spela och eftersom det är höstlov så gör det ju inte så mycket att det blir lite senare än vanligt nån kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen rätt sport!!!
Tjejerna i mitt gäng skall vara golvtorkare hahahaha, själv skall jag "tyvärr" spela bridgematch mot Hallstahammar...

Hoppas du träna inför DM i Köping.
Du är ju regerande champion.

//Frutis

Anonym sa...

Lycka till på Bridgen ikväll! Tänk på att toppa bridgeformen tills femårsjubileumet i London nästa höst. Enligt plan så skall vi se på när Coach spelar bridge på kaffét intill hotellet!!

Ang DM så är jag med men har inga förhoppningar i år..... Skulle vara i dubbel då....

/TB