fredag, januari 30, 2015

Idag är det dags!!

Idag är det äntligen dags att åka till London igen. Det som man har sett fram emot så länge nu. Hoppas bara att vädret håller sig så att det inte blir inställda flyg. Det vill jag inte vara med om igen.

Det värsta med att åka iväg är att lämna barnen. Det spelar ingen roll hur många gånger man berättat att "på fredag åker jag till London och kommer hem på tisdag". Så säger dom nu på morgonen, "pappa, jag kan visa dig det ikväll". Eller "pappa, kan du hämta mig idag?". "Nä, det går ju inte, jag åker ju till London idag". Och så sänker dom blicken lite och man ser i hela ansiktet att dom blir ledsna. Det är inte så kul...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det värsta måste vara att denna gång lämna COachen efter sig!!!!!

//COACHEN

Anonym sa...

Helt rätt!

/TB