måndag, januari 12, 2015

Tidig men....

Natten var inte bra natt. Jag sov dåligt. Och när sen Freddie kom inspringades vid 4-tiden så var det bara att börja fundera på att gå upp istället. Sagt och gjort! Tidig på jobbet men jag kunde varit ännu tidigare. Bilen var inte igång igår. Så det var hur mycket snö som helst på den. Och under snön så var det på fram- och bakrutan rejält med is. Så det tog sin lilla tid att komma iväg. Sen lät bilen lite trött när jag startade den så det blev dessutom en liten omväg till jobbet i en förhoppning att den ska bli lite piggare nästa gång. Kan ju bara varit så att kylan gjorde att den lät lite tröttare. Vi får väl se i eftermiddag.....

I eftermiddag börjar dessutom Inas gympa igen. Så jag hoppas att det inte kommer en massa snö idag så att det tar tid att komma från jobbet oxå. 16:30 börjar det på Skallberget och då ska jag innan detta hinna hämta henne på fritids, åka hem, hämta Freddie på dagis, åka med Freddie till Farmor och Farfar och sen åka till Skallberget. Lite lugnare på tisdagar då Freddies gympa börjar först kl 17.

Skön seger för Arsenal igår. Dom spelade dessutom rätt så bra. Kan kanske bero på att Stoke är Stoke, dvs usla om man inte sänker tempot till deras nivå. För då är dom rätt så tunga att möta. Men håller man bolltempot uppe och orkar ta löpningar (och då menar jag även löpningar som kommer även om man vet att man inte får bollen men som drar isär motståndarna och får dessa att funderar lite..) så ska det inte vara några problem att slå dom. Nästa vecka är det Shitty som väntar på bortaplan och då är det ett helt annat motstånd som väntar. Gissar att vi får det svårt då, tyvärr..

Inga kommentarer: