torsdag, december 03, 2015

Dan före dan.....

Då är det bara 31 h kvar tills vi åker. Undrar vad jag kommer glömma att ta med mig? Det är ju ett jäkla ansvar att vara reseledare. Fokus är a och o.....

Ikväll är det simskoleavslutning för Freddie. Simskola 1 har hon gått. Så jag gissar att dom ikväll kastar i dom i stora bassängen och dom som tar sig upp igen klarar provet... Eller så får dom simma lite fint i stora bassängen och sen inkassera ett diplom. Ska bli kul att se hur som helst.

Idag ska jag på fika med ledningen. Eller en representant från ledningen. Vi har börjat med födelsedagsfika här på jobbet. Och då samlar dom ihop ett gäng som har fyllt år nyligen och bjuder in till fika. Detta i ett led att vi skall bli som en enda stor familj gissar jag.....

Sen ska jag på information om pensionen. Det röda och det orangea kuvertet skall gås igenom. Får se om jag blir något klokare. Det bjuds på lurre i alla fall.... Heja facket!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en härlig resa nu!
Öronploppar är viktigast om du delar rum med Coachen!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack det samma! Hur länge blir ni borta?

Delar med The Real så jag hoppas slippa öronproppar.... :-)

/TB

Anonym sa...

14 dagar blir det för oss.

Kanon,då är nätterna räddade för dig:)

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Somna först så är det lugnt!

//Coachen