torsdag, december 17, 2015

Halt

Oj vad det var halt när jag skulle till jobbet. Det blev bättre när man kom ut på de "stora" lederna. Men innan det var det jättehalt. Kan tänka mig att vissa cykelbanor är skridskobanor idag. Eller i alla fall nu på morgonen. Kallt i backen och lite lätt duggregn. Jag gissar att akuten kan få en hel del att ta hand om idag, tyvärr.

Jag var och spelade lite innebandy igår med jobbet. Det var rätt så kul. Förmodligen för att mitt lag vann :-)
Det blir förmodligen lite innebandy ikväll oxå. På liten plan och med småmål. Intensivt och jobbigt det med.
Imorgon är det sista friidrottsträningen för i höst. Och det skall bli barn-föräldrarkamp. 200 m stafett, kula, läng och 60 m hinderbana. Det kan ju, förhoppningsvis, bli kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver ni hinder till fri idrotten ikväll?

Då ställer PD, Lalle och Coach upp som levande hinder!!!

//Alla skall med

Anonym sa...

Underbart, återkommer om det behövs!!

/TB