måndag, oktober 09, 2023

Lite otacksamt

I helgen har jag och fru Blogg rensat på hos mamma. Men trots att man åker iväg flera gånger till återbruket, olika insamlingsställen så syns det knappt! Det känns lite tråkigt. Men räknade igår kväll ihop att det måste ha varit minst 10 bilturer till diverse ställen. Och det kan man ju ändå tycka borde synas ..... Jaja, bara fortsätta...

Idag kommer förhoppningsvis rörkillen som hjälper oss med på- och avstängningar på Torpet att stänga för säsongen. Han har nyckel och skönt att slippa åka dit för det.

Sen undrar jag om någon vet varför vi just idag har så dyra elpriser? Efter minuspriser tidvis i helgen så är det nu idag som mest 2,57 kr/kWh. Bara släcka och låta bli att tvätta idag då ...

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Det syns helt klart att ni gjort mycket. Svårt att se när man är mitt i det. Men jag såg klar skillnad sen sist jag var här. Bra jobbat.