måndag, juli 01, 2024

Skaplig sömn

 Ja, i natt blev det nog rätt skaplig sömn. Men vad hjälper det? Man är ju trött och förvirrad ändå när man vaknar. Imorse hade jag inte många rätt när jag skulle göra i ordning mig. Och jag kunde inte hitta ett ord rätt när jag pratade. Så även om det var rätt bra sömn så känner jag mig helt slut. Dessutom sov jag säkert en timme på eftermiddagen igår. Jag satt och kollade på friidrotts-SM och helt plötsligt så somna jag.

Inte mycket nytta har man gjort i helgen heller. Det blev ingen Bollnäs-resa med Freddie för hon var inte helt frisk. Och någon annan nytta har jag heller inte gjort vad jag kan komma ihåg... Jag har dock varit ute och sprungit 2 ggr och så var jag och Ina på kastplan en gång. Så det är ju alltid något!

Nu är det ny månad oxå. Halva året har redan gått. Och man börjar få lite smått panik över att sommaren snart är över. Ja, jag vet, halva sommaren är väl kvar men det känns ändå lite småjobbigt att sommaren går mot sitt slut på något vis. Det blir ju mörkare och mörkare för varje dag nu....

Ha en fantastisk måndag!!

Söndagens pass:


Lördagens pass:


Inga kommentarer: