söndag, april 20, 2008

Söndag, vilken underbar dag

Ja, det skulle man ju kunna säga. Var, som nämnts här tidigare, i Hallstahammar och försökte spela pingis idag. Gick väl rätt uselt. Men jag fick äran att träffa både TB's brorsa och Coachen på en och samma dag. Det är stort. Det kommer jag leva länge på. Nu kommer nog inte det ske igen förrens den 24/5 då Hallstahammars BTK ska ut och åka båt. Det ser jag fram emot. Det brukar vara riktigt roliga resor.

Vad mer, jo, Arsenal, som numera återingen kan spela helt utan press. Spelade ut Reading efter noter och 2-0 var rejält i underkant. Seger för Arsenal, vilket enligt TB's brorsa, betyder att Leeds tydligen oxå vinner. USA tappade poäng igår och det betyder att Ryssarna fortfarande har en mikroskopisk chans att vinna ligan. Vem bryr sig? Arsenal är, och förblir, ändå det bättre laget. Så är det. Nästa säsong kommer vi dominera!

Och slutligen vad jag gjorde igår kan ni läsa på Rilles blogg. 5 fotbollsmatcher hann vi med mellan mat och dryck. Kul var det! Och det var länge sen, om det ens har hänt, jag såg så mycket fotboll på en och samma dag. Detta med Rille, som för ett gäng år sedan, verkade helt ointresserad av fotboll. Tänka att en människa kan växa så, det är stort!

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: