fredag, maj 23, 2008

Ica Maxi


Har kaffe som smakprov. Precis vad jag behövde.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Löfbergs lila?
-HALLÅ!!!

Slut på Gevalia eller?

//Ove Molin

Anonym sa...

Hehe, man tar vad det bjuds på. Så om Ove vill bjuda på Gevalia så är det ok.

/TB

Anonym sa...

Hej på er alla!
Har via TB och TB:s brorsa förstått att L as Ny håller rätt hårt på Chelsea!!

Varför kommer inget inlägg angående C.L finalen?
Man måste hålla på sitt lag även i motgång.

John Terry´s straff är ju bara för skön.Bröt han verkligen foten?

Frågorna är många,så det vore kul med din syn på matchen L as Ny!!
Tror jag talar för oss alla när jag uppmanar dig ge din kommentar.

Tyvärr kommer vi inte träffas i helgen för Göran Badbyxa har inte bjudit med mig på kryssningen med Viking Line.
Men ha en riktigt fin(n) resa!!!!

/TB:s syrra

Anonym sa...

TB!!! Om det bjuds på Löfbergs, så tar man INTE!!!

/Oves Molin´s brorsa

Anonym sa...

Oves Morsa: Det är bara överbetalda "hockeyspelare" i Brynäs som har råd att tacka nej till en gratis kopp kaffe.

/TB (din vän i verkligheten)

Anonym sa...

Var fan är jag?.... Har straffen slagits?....Är matchen slut?....jäklar vad det var mörkt i städskrubben på skallbergskrogen!
Men va fan vi får komma igen ny säsong på g och vi kan ju va säkra på en sak!!!! Vi lär inte behöva stångas med Leeds nästa säsong i Leauge 1 hehe ;-)

// L as Ny ( Om det är jag? )