onsdag, maj 28, 2008

Varför har inte?

Ja, varför har inte Coach och TB's brorsa bloggar för? Varje gång jag läser deras kommentarer här på bloggen undrar jag detta. Jag brukar oftast garva för mig själv när jag läser dessa comments. Dom verkar ju ha skivandets gåva och kan uttrycka sig på ett bra och lättsamnt sätt.

Så nu hoppas jag att jag snart kan lägga upp några länkar till här bredvid som skulle lyda "Coachens blogg" och "TB's brorsas blogg". Hur stort skulle inte det vara?

Heja Arsenal!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känn pressen Coach!!!!
Jag sitter och försöker minnas tillbaks lite,men kan inte påminna mig att jag en enda gång garvat åt Coach:s kommentarer!!!

Men jag säger inte att han inte ska ha en blogg,för det kan ju vara kul att läsa om tråkiga saker också. Typ Derby osv.

Lycka till med bloggen Coach!!!

Pelle Sjöö surrade nåt om att starta "den sovande bloggen".Återkommer i ärendet

//TB:s brorsa(som börjar blogga direkt när Leeds går upp i Premier!!!

Undrar vilka som börjar hålla på Leeds nu?

(Hela Bollnäsligan antar jag)

Anonym sa...

Det finns bara en blogg och det är din Petter.....

Hälsningar från Coachen som nu är levande igen.

(Läkarbesök i måndags gav diagnosen mer död än levande på deflesta värdena men idag onsdag så kom beskedet att jag trots allt lever)

Till TBs brorsa kan jag bara hälsa att jag tappat bongen.....

Anonym sa...

Tappat bongen??AJAJAJ
Hade räknat med ett saftigt system på lördag,och så går du och tappar bongen.
Livet är hårt!!!!
Hur klarar vi en sån kris?
Känns som vi måste ta en kryssning för att gå igenom denna svåra sits DU har försatt oss i.
Har förresten gett "Paret Allvin" adressen till TB:s blogg.
Så inom kort kommer nog Göran Badbyxa att riva av lite roliga stories här.Kul!!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Har precis stängt av tv:n efter att ha tittat på England-Usa i en träningslandskamp i fotboll.
Måste ge en eloge till "Stolpe ut"(John Terry)som genomför 90 minuter med brutet ben.
Antar att L as Ny är nöjd med sin adept ikväll.
Kul att han råkade få sitt huvud(det översta)på frisparken som Beckham la också.

Stolpe Ut *klapp klapp klapp*

/TB:s brorsa

Anonym sa...

JT rules som alltid det vet du!!;-)

L As Ny