söndag, februari 22, 2009

Nu vet jag!

Jag har känt mig hängig och haft ont i huvudet en tid nu. Det är nog i alla fall en 10 dagar som det varat. Men idag har jag lite mer ont i huvudet än i går. Nu vet jag varför. Arsenal kan ju inte göra mål i ligan längre. Det är klart att man går omkring och oroar sig för det. Man kanske till och med missar Champions League nästa säsong. Det får inte hända. När ska jag då börja må bättre igen?

Matchen igår mot Sunderland var väl ingen höjdare precis. Men man saknade inte chanser att göra mål. Men just nu vill det sig inte. Det verkar bara vara när Eduardo är med som man kan göra mål. Men det är ju lite glest mellan dom matcherna....

Viktigt på tisdag mot Roma är att inte släppa in något mål. Ren bonus om man lyckas göra ett. Sen får vi hoppas att det kommer tillbaka lite spelare till returen i Rom om två veckor.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: