måndag, mars 09, 2009

Aj!

Som jag skrev för några veckor sedan angående kontinuerlig träning: "Det kommer alltid saker imellan. Sjukdomar och resor mm.". Och visst är det så. Kommer från ett pass på Nautilus där jag startade med att springa lite drygt 8 km för att sen köra några styrkemaskiner. Och nu har jag ont i foten. Yttersenan, eller vad man skall kalla den, den som går från hälen och framåt i foten. Det smärtar varje gång jag sätter ner foten. En överansträngning kanske?

Nåväl, nu är det bara två dar kvar tills Arsenals match mot Roma i Champions League. Det räcker med 0-0 och med tanke på de 4 raka 0-0 matcherna i ligan så kanske det finns möjlighet till ett lyckat resultat.

Heja Arsenal!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på ER!!!

Åkte förbi Rönninge idag och kom att tänka på er av någon konstig anledning...

Dags att börja träna/spela pingis igen......

//Coachen

Anonym sa...

Rönninge?Det enda jag kommer att tänka på då är den gamle grå....

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Hip o Hopp. Coachen har gjort det igen...lyckats flytta KM dvs. klubbmästerskapen klasserna Herr singel samt Herr dubbel till nästa torsdag alltså den 19 mars.
I denna byråkrati är detta häpnadsväckande men vad gör man inte för att ge chansen till stora medaljer till de bästa spelarna i klubben.

Hoppas verkligen att ni dyker upp.

//Coachen

Anonym sa...

Coachen *klapp klapp klapp*

Om bara foten läker på bra så är det klart att man är med. Men som sagt, först måste foten bli bra.

/TB

Anonym sa...

Jag spelar också om TB:s fot läker på bra.

/TB:s brorsa