torsdag, mars 05, 2009

Kan bli en dyr vår

Om ni tidigare varit in på denna blogg så vet ni att jag alltid spelar emot The Mighty Gunners på oddset. Detta för att jag vet att jag inte kan vinna på oddset. Och det betyder då att om jag lägger en slant, den får inte vara för liten, på motståndarlaget så ökar chanserna för Arsenal att vinna.

Men nu är det så att läget för Arsenal inte alls är bra. Man ligger just nu på en femte plats i ligan och därmed kommer man missa Champions Leaguespel till hösten. Så nu gäller det att hjälpa till på alla sätt man kan. Dvs spela på Arsenals motståndare men även spela på Aston Villa i deras matcher. Jag behöver väl inte nämna att jag spelade på Villa både i söndags (2-2 hemma mot Stoke) och igår (0-2 mot Man City). Det betydde att Villa bara tog en poäng av sex möjliga på dessa matcher. Och det är 10 matcher kvar. Det kan bli en dyr vår..........

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: