onsdag, juni 16, 2010

Klent gensvar
Det blev inget gigantiskt gensvar på en eventuell träff på lördag. Det var The Real som var på. Och det är ju underbart! Det finns i alla fall en kompis där ute! TB's brorsa är mer än osynlig numer. Coachen verkar fokusera på Ravellitipset. Borgen och Kjelle vägrar ju gå ut någon annanstans än på Hotell Scheele. Och sorry grabbar, jag orkar inte åka till Söping en helg till.
Fast det är klart det är ju några dagar kvar till på lördag. Eller finns det andra datum som passar bättre?



10 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vet jag inte riktigt!!!!!

Jag sa: att jag skulle till Sth föregående helg för att värva spelare.....hittade ingen på Grönan men ändå......

vidare sa jag att:
jag är klar närsom.......

which means att:

Coachen alltid är klar.....

ge mig tid o plats så......

//Nr 59 på Ravellitipset
(just nu/Tomas Ledin)

Anonym sa...

Stort Coach! Ville bara trigga igång dig lite :-)

Men hur man får TB's Brorsa att trigga igång står skrivet i stjärnorna.....

Återkommer med tid...

/114 och på uppgång!

Anonym sa...

Jag blev inte triggad...
Du lär få veta den dagen jag blir triggad.....

Ang. Jorma så finns det väl inget hopp längre....

Antingen så har han kärat ner sig eller så har han vigt sitt liv åt Bulten-Kanthal.....

//Fortfarande 59 men i utförsbacke

Anonym sa...

7:e augusti börjar den bästa ligan med toppmatch direkt...

Leeds - Derby, underbart att få gå upp i täten direkt och starta upp med ett enkelt program...

//Coachen som inväntar finn-peckas
inlägg, kanske inte hittar hit längre....

Anonym sa...

The Real föreslår runt 18 på lördag. Vad sägs om det? Förslag på plats? Någon? Hallå?

/TB

Anonym sa...

Var det någon annan som lyckades sätta matchen Argentina - Sydkorea 4-1?? Ren skicklighet!

/G, nu på plats 129 i Ravelli-tipset

Anonym sa...

Jag är på om det blir av. Pitchers eller nya sportbaren kanske? :-)

//The real

Anonym sa...

Har annat för mig på lördag,men hoppas ni får trevligt boys!

Har skrivit flera inlägg varje dag men admin plockar bort mina inlägg hela tiden?????

/TB:s brorsa

Heja Leeds

Anonym sa...

Skriver man bara en massa blaha blaha så går jag givetvis in och rensar!

/Admin

Anonym sa...

Ok, Pitchers eller nya Sportbaren funkar för mig. Coach får bestämma.

/TB