onsdag, juni 02, 2010

Trött

Jag vaknade vid 2-tiden av att jag drömde att vi skulle sälja våran volvo 240. 15 papp skulle vi få av ett par från Göteborg. Det måste varit en jobbig dröm eftersom jag vaknade så tvärt och med en sån olustkänsla. Sen var det svårt att somna om. Och det blev inte lättare av att Ina kom insmygande och sa att det knakade och lät i hennes rum. Så hon fick sova hos oss. Vid halv fem somna jag om och vaknade sen 05:20 av att klockan ringde.

Idag är det dags för innebandy igen. Hoppas jag i alla fall. Vi skall spela en träningsmatch och jag hoppas verkligen vi kan få ihop folk som omväxling. Annars kan det bli jobbigt. Vi har ju inte spelat på 3-4 veckor nu. Men, men, vi vinner väl ändå :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

fyfan,nu blir det en sån där spännande kväll här på jobbet igen!
Blir det livescore eller bara slutresultatet?
Gissar hur som helst på att du stänker dit tre på egen hand och assar till 2.
5 poäng,det låter väl som en skaplig skörd brorsan?

Lirat nån basket på länge då?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Matchen blev inställd:(
Dom vågade väl inte möta oss.
Det har, tyvärr, inte blivit nå fler basketbet. Han som tipsa mig tidigare verkar ha slutat att tipsa;)
/TB