måndag, april 25, 2011

Marathon

Jag funderar på att springa marathon nästa år. Eller jag ska springa marthon nästa år. Och inte vilket marathon som helst, utan London marathon. Är det någon som är sugen på att hänga på? Antingen som löparkompis eller som supportteam. Kan ju behövas någon som langar ut en pint med jämna mellanrum.... Funderar på att efter loppet ta en vecka i London som semester sen.

Shit, nu är jag taggad! Måste skaffa ett träningsprogram. Eller, jag gjorde faktsikt ett program. Ett program som skulle kunna passa mig. Det började först i oktober :-) Med andra ord så är det rast och vila fram till oktober. Sen sätter hårdträningen in! Fast jag ska nog börja redan nu. Ja, kanske inte just nu. Men typ snart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratis tunnelbana samma dag som London Maraton för alla som kan visa upp en nummerlapp...

Jag vet, jag var där och rekade...

//Coachen

Anonym sa...

Bra där Coach! Du kanske kan bli min marathonCoach nu när du lagt ner pingiscoachandet?

/TB

Anonym sa...

Jag hänger på, om jag springer eller langar pints är dock just nu skrivet i stjärnorna :-)

//Lalle

Anonym sa...

Jag kan nog gissa vad det blir....

/TB