torsdag, april 07, 2011

Redan torsdag

Och då kan man ju tro att ni vill läsa om vad jag har hållit på med på jobbet denna vecka. Nä, tänkte väl det. Jag hade ändå ingen lust att skriva om det. Var det någon som såg "årets match" på tv igår? CSKA - USA. Ja, dom sa att det var årets match. Fast det har dom nog snart sagt ett tiotal gånger denna säsong. Lite tröttsamt att behöva höra varje gång det är match.


Resultatet då, 0-1. Rättvist? Vet inte, eftersom jag sov bort nästan hela andra halvlek. Men av det jag såg så var det inte rättvist. CSKA skulle ha haft en straff i slutet. Den var solklar för alla utom domaren. Men så är det ibland.


Är det någon mer än jag som tycker Shrek skulle haft gult kort när han efter en offsideavblåsning dunkade in bollen i nät? Jag gissar att min klubbkompis RvP tycker han borde fått kort. Jag menar, först är det offside på en snubbe som sen spelar in bollen till Rooney som då avslutar. Snacka om att det gått lång tid från det att han blev avblåst till dess han sköt. Bra mycket mer tid än RvP höll på när han fick sitt kort i förra omgången.


Om jag är bitter? Ja, för om det ska finnas någon seriösitet i CL så skall väl åtminstonde domaren dömma efter samma regler, eller?


Heja Arsenal!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte helt rattvist med
Man U seger.... Straffen ar solklar och det fanns lite i ovrigt som gar emot.... Men men det galler att satta chanserna... Tror dock att CFC kan vanda detta.... Dryga United fans pa facebook.... Man undrar hur en klubb och dess fans kan genomsyras av en sadan arrogans....

//Lalle

Anonym sa...

Världen är full av underliga typer eller...
exempelvis....

TB, Lalle, Jorma, Coachen, Borgen, Kjelle, Kinesen, Fightern osv. osv.

//Göran Persson

Anonym sa...

Glöm inte mig!

/Kvoten

Anonym sa...

Och mig

//Fruktis (Frukthandlarn)

Anonym sa...

Varför är inte jag nämnd?

/Kenneth