tisdag, april 12, 2011

Nu är det igång! Japp, igår startade Hällatipset. Och jag kan direkt konstatera att jag har underskattat VSK's kapacitet. Jag hade tippat 0-3 men VSK måste spelat över sin förmåga och förlorade bara med 0-2. Det är bara 175 deltagare anmälda till tipset. Och jag kan inte förstå att inte Hällashopping gör en större grej av det här. Det är ju ett perfekt sätt att marknadsföra sig. Särskilt nu när Erikslund snart öppnar en jättegalleria. Då borde ju Hälla göra allt för att inte tappa alltför många besökare. Jag har många idéer på hur detta skall göras till ett vinnartips och en succé för Hällashopping. Så vi får väl se om någon därifrån hör av sig....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra och riktiga åsikter!

//Lalle

Anonym sa...

Lalle din härmapa....

skaffa dig ett eget tänk...eller försvann det i Thailand...

//Borgen